Novac i karijera

Prada kupila Versaće za 1,25 milijardi evra: Veliki preokret u svetu mode

Lorenzo Berteli, naslednik porodice Berteli i sin kreativne direktorke Miuče Prade, preuzeće funkciju izvršnog predsednika Versaćea

Slika Autora
byNevena Jakovljević

04.12.2025 14:30

Prada kupila Versaće za 1,25 milijardi evra: Veliki preokret u svetu mode
Tanjug/AP Gian Mattia D'alberto

Modna industrija doživela je veliki potres - milanska modna kuća Prada zvanično je preuzela Versaće, konkurentski luksuzni brend, u poslu vrednom 1,25 milijardi evra, čime je ikona italijanske mode sada pod istim krovom zajedno sa Miu Miu.

Versaće, poznat po svojim smelim, se*si siluetama i glamuroznom identitetu, sada će spojiti svoje nasleđe sa ekscentričnim i nekonvencionalnim šikom Prade, uz energiju mladalačke Miu Miu linije. Ova dugo najavljivana akvizicija označava početak nove ere za Versaće, koji je pod američkom grupacijom Capri Holdings poslednjih godina beležio prosečne rezultate.

Prada je potvrdila završetak kupovine nakon dobijanja svih regulatornih dozvola, ističući da brend od 47 godina i dalje ima ogroman potencijal za rast.

Lorenzo Berteli, naslednik porodice Berteli i sin kreativne direktorke Miuče Prade, preuzeće funkciju izvršnog predsednika Versaćea, zadržavajući i uloge direktora marketinga i šefa održivog razvoja. Bertelli naglašava da se ne planiraju nagle promene, već fokus leži na iskorišćavanju neotkrivenog potencijala i jačanju globalnog prisustva brenda.

Tanjug/AP Yuki Iwamura

Versaće butik

Trenutno je Versaće u fazi kreativnog "restarta" pod vođstvom Darija Vitalea, bivšeg dizajnera Miu Miu, čija je prva kolekcija predstavljena na Nedelji mode u Milanu.

Od 2018. do kraja 2024. Versaće je bio deo Capri Holdings, zajedno sa brendovima Michael Kors i Jimmy Choo, čineći oko 20 odsto prihoda grupacije. Capri je pokušavao da smeli i prepoznatljivi identitet brenda uklopi u trend "diskretnog luksuza", ali bez očekivanog uspeha. Prada sada dobija priliku da osveži brend i povrati mu nekadašnji sjaj.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)